Geçen Ayın Beğenilmeyenleri

ak parti hükümeti derhal istifa etmelidir

şahsen ben sıkıldım... yani istifa etsin... ülkeyi yönetecek başka birileri gelsin... o zaman herkes mutlu olur... şu sözlükteki arkadaşlarda rahat bir nefes alır... ak parti gitsin dediklerine göre yerine geçecek kadrolarıda, programları da hazırdır...

şahsen benim açımdan sıkıntı yok... programı olan, halkı bu programa inandıracak kadar yetenekleri olan herkes devleti yönetmek için meydanlarda görmek istiyoruz...

o zaman ti'e aldığınız hahaha diye güldüğünüz bazı şeylerin gerçek olup olmadığını anlarsınız... bu sözlükte ve bu ülkede herkes ekonomist, iktisatçı, dış politika uzmanı buyrun beyler bayanlar, seçim meydanı orada, sözlükte atıp tutmakla olmuyor...

edit: tamam vazgeçtim etmesin. sabah akşam ak parti istifa etsin diyenler anında geri vites yapmaya başladı. bu arada başkasının pislettiği tuvaleti biz niye temizliyoruz denmiş. ak parti geldiğinde tuvaletler tertemizdi...
devamını gör...

esma esad

o katil şerefsizin meme zevkinden mahrum kalması için çürürler inşallah.
edit: yorumum çok fazla eksi alınca entry'e ekleme yapma ihtiyacı hissettim.
haksız yere katlettikleri masumların bedeli misliyle çıksın inşallah. inşallah kötü huyludur. inşallah bütün vücudunu sarar ve inşallah kocasına da bulaşır. inleye inleye, bağıra bağıra geberirler...
devamını gör...

kurban ibadet değil gelenektir

iste et festivali diyebiliriz. ibadet yönü falan yok. şimdi çıkar kevser suresini öne sürer dinci herifler ama o ayetin tercümesi problemli baştan diyelim. yüzyıllardir gelen islami hoş bir gelenek. gelenek olması kötü anlamında degil bence gayet hoş bir gelenek ama gelenek. yani gelenek olduğunu bilin ona göre seyapin.
devamını gör...

sevdim terk edildim falan oldu diyen islamcı kızların aşırı artması

bu gibi platformlardan, facebook twitter gibi yerlerden haberdar olduğum durum. ağlak ağlak habire böyle şeyler yazıyorlar.
ya bilen biilir; eskiden böyle şeyler yok denecek kadar azdı. zaten müslüman kızlar öyle erkek arkadaş, sevdim, terkedildim zinhar böyle şeyleri dillerine pelesenk etmezdi. ya şuncağız mini minnacık bir yerde bile ağlaklar sürüsü eksik olmuyor.

evlenilecek kız kalmamış.

he tanım: ağlaklar.

edit: ver eksiyi şallı, dön dön bir daha ver. belki ateşin düşer, yüreğin soğur bir nebze.
devamını gör...

hazreti aişe

peygamberimizden dayak yemiş bir kadın... ben değil kendisi söylüyor tabii ki.

--- alıntı ---

"peygamber (asm)'ın yanımda kaldığı gece olan benim gecemde geldi ve ridasını çıkardı, ayakkabılarını çıkardı ve onları ayak tarafında bıraktı. izarının bir ucunu yatağına açtı ve yanı üzere yattı. fazla zaman geçmeden o benim uyuduğumu sandı, yavaşça ridasını aldı, yavaşça ayakkabılarını giydi, (yavaşça) kapıyı açtı ve çıktı. sonra kapıyı yavaşça kapattı. ben de örtümü başımın üzerine saldım, başımı da örttüm. sonra izarım ile de kapandım. sonra onun izinden yola koyuldum."

"nihayet baki mezarlığına geldi. uzunca ayakta durdu. sonra üç defa ellerini kaldırdı, sonra yana saptı, ben de yana saptım. o hızlandı, ben de hızlandım. koşmaya başladı, ben de koştum. daha da hızlı koşmaya başladı, ben de daha da hızlandım. onu geçtim, içeri girdim. daha henüz uzanmıştım ki o da içeri girdi:

- ne oluyor ey ayşe, göğsün inip kalkıyor, karnın da şişmiş bulunuyor.

- anam-babam sana feda olsun ey Allah'ın rasûlü dedim ve ben de ona (durumu) ona bildirdim.

- o benim önümde gördüğüm karartı sen miydin, dedi. ben evet dedim. göğsüme vurdu. sonra şöyle dedi:

- Allah'ın ve rasûlünün sana haksızlık edeceğini mi zannettin? ayşe dedi ki:

- insanlar her neyi gizlese Allah onu bilir, (dedi) o, "evet!.." (diye buyurdu ve devamla) buyurdu ki:

- o gördüğün vakit cibril bana geldi, bana seslendi. sesini senden gizledi. ben de ona karşılık verdim. ona verdiğim karşılığı da senden gizledim. sen buradayken yanına girmezdi. çünkü elbiselerini çıkarmıştın. ben senin uyuduğunu sanmıştım. seni uyandırmak hoşuma gitmedi ve yalnızlıktan korkacağından çekindim. cebrail bana dedi ki:

- rabbin sana baki'dekilere gitmeni, onlar için mağfiret dilemeni emrediyor.

- peki ey Allah'ın rasûlü, (kabirdekilere ben) nasıl söyleyeyim, diye sordum.

şöyle buyurdu: de ki: "selam size ey müminlerin ve müslümanların diyarında bulunanlar. Allah bizden önden gidenlere de geriye kalanlara da rahmet buyursun. bizler de -inşaallah- size elbette yetişeceğiz."

(müslim, cenaiz 103; ahmed, müsned, 6/221)

--- alıntı ---

hadisin orjinalinde "göğsüme vurdu ve göğsüm ağırdı" ifadesi var ama türkçe çevirisine koymamışlar.

eğer ki bu hadis uydurmaysa, "sahih hadis kitapları" kavramı yıkılacaktır.
eğer ki bu hadis doğruysa, o zaman aişe'nin iyiliği kötülüğü sorgulanabilir olacaktır. sabır timsali peygamberden dayak yemek ne demek? nasıl öfkelendirdin de başardın bunu...

ehli sünnete bol şanslar.
devamını gör...

emevi dini

sülalesi ve akrabaları da emevi olan osman'la başlar. osman başa geçtiğinde her yeri emevi akrabalarına peşkeş çekmişti. imam ali a.s. onun için şöyle buyuruyor;

"derken onların üçüncüsü (osman) kalktı; hem de bir halde ki iki yanı da yelle dolmuştu; işi gücü, yediğini çıkaracak yerle yiyeceği yer arasında gidip gelmekti. onunla beraber babasının oğulları da (mensubu olduğu ümeyye oğulları da) işe giriştiler. Allah’ın malını devenin ilkbaharda otları, çayır, çimeni yiyip hazmettiği gibi yediler, sömürdüler. sonunda onun (osman’ın) da ipi çözüldü; yaptıkları tez yaralanıp öldürülmesine sebep oldu, midesinin dolu oluşu onu bu hale getirdi, yere serdi."

ehlibeyt düşmanlığı ve mal sevdası ile dini (tabii bilhassa ehli sünneti) bugünkü haline getirdiler. tarih tekerrürden ibaret, bugün de tıpatıp aynı şeyler yaşanıyor...
devamını gör...

sözlüklerdeki amerikan sempatizanı yazarlar

dövizin fırlayıp gitmesinden sonra, interaktif sözlükler arasında sol çerçeveye bakınca, hemen ne mal oldukları anlaşılan yazar kardeşlerimizdir. tamam ülkeni sevmeyebilirsin, ateist olabilirsin, aynı gemideyiz birader biraz sağ duyu diyenlere ne gemisi lan, senelerce birileri malı götürdü şimdi mi aklınız başına geldi dersiniz, bıyık altından kıs kıs gülersiniz, velhasılı kelam yazılan tanımları okudukça anlaşılan amerikan sempatizanı yazarlardır.
devamını gör...

eğitim ve iş haricinde yurtdışına çıkmanın para ve zaman kaybı olması

artık kabul edilmesi gereken gerçeklik. yok yani elin çek cumhuriyeti'ndeki, kore'deki tapınaktan, sokaktan sana ne fayda gelecek? sadece boşa para ve zaman harcarsın. zaten bir ton fotoğrafı var internette. sonunda bir şey kazanmıyorsun, üç beş ingilizce kelime konuşunca falan yabancı dil konuştuk falan sanıyorsun. birde tırıvırı ülkelere gidip okul okudum sananlar var. Allahım yarabbim. mesela yurtdışında almanya haricinde mühendislik okuyacaksan okuma daha iyi. hani işine yarayacak bir şey görmen için tüccar olman lazım o adam da zaten iş için çıkıyor yani onda sıkıntı yok. mesela dayım kore'ye gitti bir kırtasiye dükkanında aklına bir ton fikir geldi. ama boş giden adam açısından bunların bir anlamı yok. anca instaya foto salar. birde okul diye fuhuşa gidenler var, girmiyorum oraya.
devamını gör...

cumhuriyet tarihinin en büyük akaryakıt zammı

zamma rağmen 2001 de bir asgari ücretli 98 litre benzin alabilirken şu anda 236 litre benzin alabiliyor. bunca abd saldırısına rağmen hala chp zihniyetinin ülkeyi getirdiği noktadan daha iyi durumdayız.

memurun durumuna baktığımızda 2001 de 130 litre benzin alabiliyordu bugün 502 litre alabiliyor.

edit: tanımı unutmuşum. yanlış bilgidir.

2000 yılında benzin 0,59 tl 2001 yılında 1,24 tl. zam konusunda kimse ecevitin eline su dökemez. bir senede ikiye katlamış.
devamını gör...

çarşaflı kızlar

iş buraya kadar gelmiş. yok artık ya. her geçen gün evlenilecek kız konusunda kılı kırk yarmam daha da artıyor. artık 320 740 falan gidiyor yani.

devamını gör...

türkiye cumhuriyeti

ordusu iğdiş edilmiş, neredeyse bütün devlet kurumları kapital sisteme peşkeş çekilmiş, eğitim sistemi-hastaneleri ticarethane ye çevrilmiş, borç batağında yüzen kağıt üzerindeki devlet. müstemleke olma yolunda değil, yok olma yolunda hızla ilerliyor. siz hala, sağcısı, solcusu, muhafazakarı,kapitalisti, islamcısı gibi dolmaları yutun. yarın yeni bir istiklal harbinde sizi hizaya sokacak subaylar da yok artık. olsa da hizaya geçecek erler de yok. bir devlet yüz yıl içinde göz göre göre yok edildi. çocuklarınızın bedduası sizi mezarlarınızda bile rahat bırakmayacak. la havle vela kuvvete illa billah.
devamını gör...

evlendikten sonra dokuz ay geçmeden çocuk olması

imam nikahı zinayı ortadan kaldırmaz sevgili kardeşlerim. bir akdin nikah olabilmesi için devletin onayı gerekir. ne zaman ki imamlara devlet bu yetkiyi verirse o zaman tek başına imam nikahı geçerlidir diyebiliriz. hadi bi düşünelim o çocuk dünyaya geldi resmi nikah da yok. kimin soy adı verilecek çocuğa ya da çocuk babasının mirasından pay sahibi olabilecek mi? ya da adam boş ol! boş ol! boş ol! dedi adam bu sözleri söylediği kadın boşanmış olacak fakat devlet mercilerine gidip nafaka v.s hak talep edebilecek mi. yapmayın canım kardeşlerim o kadar çok insanın canı yanıyor ki bu imam nikahından. resmi nikah olmadan dini nikah geçersizdir. zaten resmi nikahtan önce dini nikah kıyan imamlara tesbit edilmesi halinde hapis cezası veriliyor buna karşın halen önüne geçilebiliyor mu? maalesef hayır?
devamını gör...

bu kriz sol bir iktidarda yaşansaydı

bu ülkede yaşamamış, tarih bilmeyen kişilerin açtığı zımbırtı başlık..

"öyle bir tablo sol parti iktidarında yaşansaydı, her cuma namazı çıkışı o partinin bayraklarını ateşe verip, suçu kısa etek giyen kadınlara ya da rakı içen vatandaşlara atarlardı"

giriş noktası bile ofsayt.. la olm gidin bi işinize. derdiniz krizi eleştirmekse eyvallah.. yok olayı kin ve nefrete dönüştürmekse yüzsüz ve kaypaksınız demekten başka bişi gelmiyor elden..
devamını gör...

devlet fabrika yapmaz

edit: bu izlenimler 2004 yılına aittir yani siz sevgili solcuların yediği halttır. özelleştirme devlet politikasıdır. kim gelirse gelsin değişmeyecek kafanızın alamadığı bu.

şu doğru söze boş boş atanları herhangi bir devlet fabrikasında bir iki ay staj falan yapmaya davet ediyorum.

üç ay binden fazla işçinin çalıştığı bir fabrikada staj yaptım gördüğüm tipler;

eline kahve bardağı kulağında kulaklık eksik olmayan akşama kadar film izleyen tip

odacı olduğu halde siyasi gücünden dolayı genel müdür gibi işçilerin isteklerini dinleyen tip

bilgisayarına sürekli pornoya girmekten virüs bulaşan tip. bilgi işlem olduğumuz için biz temizliyorduk.

bodrumdaki karanlık odasında kafayı sıyırmış paçaları sıvalı gezen ne iş yaptığı belli olmayan yüksek makine mühendisi tip

dışarıdaki dükkânının işleri ile uğraşmaktan başka iş yapmayan tip

genel müdürün akrabası olduğu için şef olmuş sürekli makamına eşya alan cuma namazı yerine öğleyi kıldım yeter diyecek kadar zeki tip

zihinsel engelli gelene geçene saldıran işçi tip

on tane böyle sorunlu tip varsa bir iki tane düzgün çalışan insan sayesinde işler dönüyordu.

devlet bu işi beceremiyor arkadaş. kendisi sadece özel sektörün önünü açsın ve yönlendirsin yeter.
devamını gör...