mesleki ağlaklık

arkadaşlar kimse kusura bakmasın herkesin yaptığı iş kendine zor değildir, insan hayatı kutsaldır, doktor bu sorumluluğu taşıyan kişidir. biz bu mesleği seviyoruz ama bu mesleğin yapılma şekli bu olmamalı. kimse mesleğinden şikayet etmiyor, koşullardan bahsediyoruz. her meslek kendi içinde meşakkatli değildir, bakkala can emanet etmezsiniz. anlayın şunu artık. kendimizi övmüyoruz insanı yüceltiyoruz ama anlayana di mi. boşversenize.

önceden arkadaş olunan kişiyle evlilik görüşmesi yapmak

oğlum yapmayın bunu lan. düşündüğünüz gibi üç kere görüşürüz baktık olmadı arkadaş olarak devam ederiz gibi olmuyor. olumsuz sonuçlandıktan sonra normal bir şey soracakken bile oğlum bunu yazıyorum ama haram mı yaptığım günaha mı giriyorum gibi akılda bir sürü soru. öncesinde arkadaştınız sonrasında zaten hayır için çabalıyordunuz ya bundan sonrası. sonuç olarak artık size bir yabancıdan iki üç kat daha yabancı. belki insan psikolojisinden psikolojiye göre değişiyor da olabilir.

24 ekim 2021 fenerbahçe alanyaspor maçı

adı süper olan futbol liginde 10. hafta maçlarından biri. 90+4'te yediği golle 1-2 kaybetmiş fenerbahçe.

alanyaspor bülent korkmaz'ın gelişi ile iyi bir tempo yakaladı. sürpriz bir sonuç bekliyordum maçtan. büyük takımların artık uyanması gereken bir rüya var: topa sahiptik, baskılı oynadık. günümüzde çoğu takım, rakibin topa sahip olup, kendini baskılı oynuyor sanmasına izin veriyor. önemli olan baskı değil, baskılı oyunun kalitesi. fenerbahçe bu rüyadan uyanamadı 4-5 sezondur. hala şu savunmayı yapıyor hocalar, yöneticiler.

bu rüyayı görmeye devam eden diğer takım da, beşiktaşım. onun uyanıp, uyanmadığını da yarın göreceğiz.

müşki hoten

#7094117 şimdi diş büyüsü çok etkili bir büyüdür ama süresi kısadır.. etkisi çabuk geçer.. ben etkisinin geçmesini bekliyorum.. aslında karşı büyü/ büyü bozma büyüsü de yaptırırım da şanzımana zarar gelmesin diye sabrediyoruz ..

Tanım: meslektaşım olan yazar tanesi..

sözlük yazarlarının karalama defteri

Hiç kimsenin bilmediği bir şey yaşıyorum uzun zamandır.
Ne olduğuyla ilgili kesin bilgilere ulaştığım günden beri birilerine desem mi, bir yerlere yazsam mı diye aranıp durdum.
Birkaç yere yazmak istedim ama ne gerek var ki kimi ilgilendirir diye düşündüm.

Sonra çok sevdiğim arkadaşlarımla, ailemle paylaşacak gibi oldum yine boşvereyim dedim. - - Şuan baş edebiliyorum.

Sonra yine kardeşim gibi sevdiğim bir arkadaşımı aradım belki onunla paylaşabilirdim.
O da erken doğum yapmış, sesi halimden daha kötüydü. Derdi derdim oldu, kendimi unuttum.

Fakat bugün benim için daha özel biriyle konuşma fırsatım olduğunda dilimin ucundaydı artık, biri ile paylaşabilecektim.
O da 1 buçuk saat hiç fasılasız ağladı ağladı ağladı. Kahroldum. Tüm kendiliğimi ve zamanımı ona hibe ettim.

Sonra derdime döndüm dedim ki:

"-sen bir züleyha'sın, bir yusuf'un içinde"