SOSYAL MEDAYADA FOTO PAYLAŞMAM ARTİSTLİĞİ

+SEN KİMSİN
+ALLOOOO SESİN DUYULMUYOR KARDEŞİM.
-SOSYAL MEDYAYA FOTO ATMIYORUM BEN
+HA EVEET ANLADIM BİZ DE BÜTÜN SÜLALE TOPLANMIŞ SENİN FOTO ATMANI BEKLİYORDUK.
OLMADI ŞİMDİ. BİTTİK BİZ. KIZLAR DÜŞÜK YAPACAK. ERKEKLER SOYDAN KESİLECEK.
KARAKOYUN MELEMEYECEK ARTIK. ÇOK BÜYÜK KAYIPLAR YAŞAYACAĞIZ.
GEL VAZGEÇ ŞU İNADINDAN MAHRUM ETME BİZİ.

başörtülü psikolog psikiyatrist olmaz

dinci tayfanın, üniversite okumak isteyen erkek çocuğundan cin çıkartmaya çalıştığı bir dönemden
(kızlara neler yaptılar bilmek bile istemiyorum)
yine aynı dinci tayfanın çocuklarının, prof un başörtülü psikolog olamaz beyanına isyan ettiği bir döneme evrildik.
elhamdülliah
yarhemükellah
süreç çok hızlı oldu.
mesela bizim yurtlarda top oynayan hortumla dayak yerdi.
SAÇI UZUN DİYE FALAKAYA YATIRILIRDI.
dayak yiyen çocukların inlemeleri semayı sarardı.
ve biz bunu anlattığımızda kimsecilerin sesi çıkmazdı.
şimdi hepsi birer aslan parçası olmuş.
maşallah.
yazacak çok şey var ama
çok yazdık değişen bir şey olmayınca yazmayı bıraktık.

cristiano ronaldo

Messici ronaldocu muhabbetinde net messiciydim. Cristiano'nun ilk genclik yıllarındaki egolu sözleri olsun, özel hayatı olsun itici geliyordu. Messi ağlama duvarında ağlayınca ronaldo da filistinlilere bazı desteklerde bulununca ortaya geldim. bi sempati konusunda. Futbolları ve aile yaşantısındaki düzgünlüğü ile messi yine bir adım önde kalbimde.

Şimdi ronaldo'nun eski takımı m.united'e dönüşü ve eski günlerine döndürme fikri gayet iyiydi, ama geçen yıl olmayınca bu yıl bir şl uğruna birçok takıma kendini önertmesi ve ret alması iki açıdan da can sıkıcı geliyor bana.

Bu yıl bir şeyler yapalım diye m.united'e sarılması iyi olurdu, hadi sarılmadı son demlerinde bu kadar ayağa düşer gibi ret yemesi de can sıkıcı.


Bana neyse o ayrı.

radyo tiyatrosu

Arkada kalan gözler

zehirlenerek öldürülen, bakıma muhtaç hastanın cinayetinde birinci şüpheli kendisinden yaşça çok genç karısıdır.
Üstelik, maktül ölmeden önce yakınlarına kendisini karısının zehirlediğini söylemiştir.

&t=3s

cristiano ronaldo

manu'dan ayrılmak isteyen ancak yüksek maaşlı sebebiyle hiçbir takımın alamadığı (!) fitbolcu.
abi ben anlamıyorum zaten boğazına kadar tıka basa paran var. şunun şurasında 2-3 sene daha belli oynayacaksın, belki oynamayacaksın. eeee... maaşını da biraz düşür.
10'da 1'i bile maaş olsan nolcak.

ben bu kadar kariyerli olsam bile son 2 yılımı kendi ülkemin bir takımında (kendi tuttuğum takımda) çok düşük maaşla oynayarak geçirirdim.