tekilsahis

#özgürler 

124.
aramızda casuslar olabilir cümlesinin vücut bulmuş hali gibiydi. nerden bileyim casus olmadığını takla atsın. dedim ama havada kaldı lafım.

en son sivas çıkışında çevirmişler ötmüş o kadar çok ötmüş ki sorgulayanlar:

- ulan bi sus başımız ağrıdı

demiş.

devamını gör...
130.
zevk sorunu yaşamayan yazar. mor forma ile geldiniz yine olmadı. o yüzden nası gelirseniz gelin kaderiniz aynı. sürekli 4. yıldızımız var laflarını bi geçin lütfen. 3 temmuz'da fetonun çocukları operasyon yapmasa bugün göreceğiniz yıldız sadece gökte olacaktı. masa başında kazandıklarınızla gelmeyin. ülkenin iki başına bela teröristinin gassaraylı olması da ayrı komik.

bi imralı'ya bir de abd'ye imzalı forma yollayınsana. mesut yılmaz ve mehmet ağar'ı da unutmadan*
devamını gör...
131.
bir dedigi bir dedigini tutmayan aziz yıldırımı savunmak zor olsa gerek yoldaşım..
bak biz kurumlarla kişileri ayırt edebiliyoruz ama bu adam koskoca gassaraya dusman yetistiriyor ve bunu kabulleniyorsunuz..
kişilere ne diceksen basımızın ustudur ama gassaraya laflar soylemek ayıptır..
bak adama..
bir sözü şu..

diğer sözü..

ayrıca şike yaptımsa fener için yaptım..
cas davası namusumuzdur..
stad koridorlarında surekli hakem döven adam..
yetmiyor baskete bulasıyor hukmen sonuclar aldırıyor..
yani yoldaş yanlış adamı savunuyon..
takımına bisi demiyom hadi bakalım...
devamını gör...
133.
moderatörlüğü hayırlı olsun. demiş arizona kertenkelesi için. azcık bu kadar işte. ben ve diğerleri yazmışız da yazmışız tanımlara. gel gör ki bu yazar herkesten fazla artı almış. demek ki lafına sözüne itibar edilmiş. vay be! bundan sonra sözlükle ilgili bir bilgiye ulaşmam gerekirse direk bu moda ulaşacağım. evet tarihe not düşülsün. bu da böyle bir tespitimsidir. bye. *
devamını gör...
134.
484 entry ile temmuz ayının en fazla tanım giren 14. yazarı!

14.'lük yakışmıyor kendisine. kendisi her zaman http://1.liğe oynamalı ama kıl payı ile kaçırıp 2. olmalı. biraz takımını örnek al be!.. neyse efem.. sözlüğe katkıları için kendisine teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz. *
devamını gör...
139.
ağustos ayında girdiği 644 tanımla ayın en çalışkanları listesinde 11. olmuş değerli moderatörümüz. emeğine sağlık... tişikkirlir sipirmin.
devamını gör...
140.
sevdiğime haber taşıyan aracı mahalle çocuğu gibi yazardır, sevdiğimin gülen yüzünü kendisine borçluyum. cınım iyi ki varsın. yol varrr, yolcu var. seviyom laynn.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar