tiktok

islamiyetten bile hızlı yayınlan uygulama. bunu çekip kendince eğlenen insanlar var! bu uygulamayı zevkle kullananları vatandaşlıktan atan bir yasa falan çıkmalı artık..
devamını gör...
memlekette adeta zeka turnusolu haline gelmiş olan sosyal platform.
iyi niyetlerle kurulduğunun elbette farkındayım, zira yabancılar bu platformu gerçekten amacına uygun kullanıyorlar. fakat bizim insanımız?
ne acı değil mi... yolda görsek önümüzü ilikleyeceğimiz, hayat ve insanlar hakkında tavsiyelerini alacağımız insanlar, ya salak salak videolara montaj çekiyorlar, yahut "bugün de utandık çok şükür" tadındaki videolarla utanma kapasitemizi dolduruyorlar. hadi ergenleri anlıyorum, beyinleri hormon denizinde yüzdüğü için problem olmuyor ama siz bu kepazeliğe kendinizi nasıl yakıştırıyorsunuz? çoğunuz çoluk çocuk sahibi insanlarsınız, hayır yarın bir gün çocuğunuz şu videoları sorduğunda ne cevap verecekseniz?
devamını gör...
virüs gibi yayılmakta olan uygulama. 60-70 yaşındaki dedelerden bebeklere kadar ayrım yapmaksızın herkesin alet edildiği bataklık.
bir ara kapanıyor/yasaklanıyor gibi bi şiler dönüyordu, gerçek miydi acb?
devamını gör...
türkler inanılmaz gerizekalı paylaşımlar yapıyorlar. yabancılar çok daha iyi bu konuda. beğenmediğiniz tarzları ilgilenmiyorum diyerek eledikçe daha özgün ve size özel bir site oluşuyor. gereksiz videoları, özellikle de 5 iq'lu ergen türk kızlarının yaptıkları kezbanlıkları görmek zorunda kalmıyorsunuz.
devamını gör...
mal değneği turnusolüdür. nerede toplum tarafından hoş karşılanmayacak ve infiale sebep olabilecek bir şey varsa bunun arkasında muhakkak tiktok çıkıyor.
devamını gör...
twitter, facebook nasıl sizin verilerinizi abd devletine aktarıyorsa tiktok aynı şekilde verilerinizi çin'e aktarır. aslında bu uygulamaları kullanırken kimin verilermize sahip olacağını seçiyoruz. ben burada çin'i seçmem. kusura bakma çkp.
devamını gör...
xaiomi telefonlarda otomatik gelen ve silinmeyen uygulama. gün içersinde sürekli uyarılar geliyor. şimdi nukhet duru videosu izledim. sürekli uyarılıyorum bu program tarafından.
devamını gör...
gördüğüm en leş ortam. vallahi karısı, kocası, çocuğu, akrabası bu bataklığa düşen varsa kendi eliyle polise ihbar etsin.
devamını gör...
azalarak bitmesini beklediğim eğlence uygulaması. doğrusu hiç eğlenceli değil. türkiye'ye yaramadı bu uygulama maalesef. keşke kaldırılsa.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar