trabzonlular yunandır

oylarımızı çalanlar yeni bir algı operasyonu ile bu kez yalan söyleyerek tevfik göksunun trabzonlulara hakaret ettiğini söylüyorlar. soru basit chp adayı yunan mı değil trabzonlu peki yunan medyası neden yunan kazandı diye manşet atıyor? cevap veremiyorlar ama yalanın bini bir para.
devamını gör...
fatih'ten sonra karadenizde başlayan büyük gayrı müslüm kıyımı ve asimilasyonu ben yazsam burada, başım büyük derde girer sanırım. mahkemeden carttan curttan korkum yok. insanların gerçekleri duymaktan korkmasından büyük sıkıntı yaşıyorum. böyle saçma sapan bir çağda hadi beni linç edin diye ortaya atlayacak değilim.

fakat şimdi anlıyorum ki, zaten herkes her şeyin farkındaymış. neyse sıkıntı yok.

tanım: trabzonlular yunan değildir. olay bu kadar bilim dışı ve sığ olarak tartışılamayacak kadar derindedir. büyük tahribatlar barındırmaktadır.
devamını gör...
çok uzun giri yazmaya niyetlendim sonra vazgeçtim. fark ettim ki bir planktona laf anlatmakla eş değer bazı meseleler.

iddia sahipleri için de : " oğlum siz eğitilmezsiniz "

geçsin kayıtlara.
devamını gör...
trabzon yunan, gaziantep fransız, istanbul bizans.. türkiye'nin cumhuriyet olmasindan beri "tüm dünyaca" istanbul, gaziantep,trabzon olarak adlandırılan bir şehre kendi malıymiş gibi farkli adlar vermek, türk düşmanlarına has bir özellik olsa gerek.. japonlara "niye nippon demiyorsunuz? ya da amerikalılara kızıldereliler? bilmiyorsunuz bile,, ancak söz konusu türk düşmanlığı olduğunda en ön sıradaki yerinizi de kimseye bırakmıyorsunuz vesselam.. biz zaten bu tür başlıkları ekşi sözlükte ya da uludağ sözlükte yeteri kadar okuyup cevabını veriyoruz bu sözlükte bu tür başlıklar bizi üzer. sinirlendiğim doğrudur.. evet.
devamını gör...
istanbul büyükşehir belediye meclisindeki ak parti kadrosunun en dişli isimlerinden biri esenler belediye başkanı mehmet tevfik göksu. o yüzden bu tarz yıpratma çabalarının olması doğaldır.
devamını gör...
yalandır.
esenler belediye başkanının bunu söylediği yalandır.
adamım dediği ile demiş diye yayılan arasındaki farkı anlamayacaksanız, bu ülkenin kepengini kapatın, örtün ki ölem.

aşağıdaki belediye başkanları da trabzonludur. "adam ne diyor, siz ne dedi diyorsunuz ?"

üsküdar belediye başkanı hilmi türkmen - ak parti
fatih belediye başkanı m. ergün turan - ak parti
gaziosmanpaşa belediye başkanı hasan tahsin usta - ak parti
güngören belediye başkanı bünyamin demir - ak parti
pendik belediye başkanı ahmet cin - ak parti
şile belediye başkanı ilhan ocaklı - ak parti
devamını gör...
esenler belediye başkanı tevfik göksu adlı ex feto aşığı badem bıyık pot kırması.

çoook yanlış kayaya çarptın be hocut. o bakla kaçtı ağızdan bir kere. çevremde tanıdığım trabzonlu en hard akpliler bile bunun hesabını sormak için 23 haziranı dört gözle bekliyor. azımsanmayacak bir kitle bu.

insanın zekasıyla dalga geçen bol kıvırmalı " çevreden topladığın trabzonlu oldukları şüpheli arpaladığın birkaç eşkalle,"trabzonlular can ciğer kuzu sarmasıdır" minvalli kotarma çalışmaları amatörü eğlendirir bundan sonra. 23 haziran enteresan olacak. tayyip ne küplere binmiştir var yaa !
devamını gör...
dilin kavram, içerik ve biçem olarak derinlemesine öğretilmesinin ne kadar önemli olduğunun kanıtı niteliğinde gaf.
dil sorunu insanın ürettiği, tükettiği, içinde bulunduğu, dışında kaldığı ne varsa her şeyin konusudur. felsefe, psikoloji, ezoterik öğretiler, edebiyat, sosyoloji vs. hepsinin eridiği pota bu dil sorunu.
başlıktaki ifade de somut şekliyle duruyor bu sorun. velev ki trabzonlular yunan olsun, bunun beyanındaki gerekçe nedir, bu ifadenin örtülü anlamı var mıdır? etnik çeşitliliği arşa çıkmış memlekette trabzonu alıp ayırıp tek başına bir başka etnik kimlik altında etiketlemenin anlamı nedir? yunan sözcüğü yalnızca başka etnik kimlik değil, düşmanlık belirtir şekliyle mi kullanılmış?

ağzı olan neden konuşuyor?
devamını gör...
--- alıntı ---

ne dedi yunan medyası? takip ettiniz değil mi? istanbul'u yunan kazandı dedi. bi dakka ya! chp'nin adayı nereli? (trabzon sesleri) nasıl oldu yunan medyası istanbul'u yunan kazandı dedi bir ses çıkmadı? heaaaöö olay büyük kardeşlerim. hesap büyük, olay büyük, bu hesabı esenler döndürecek Allah'ın izniyle.

--- alıntı ---

böyle diyor. eğer buradan trabzonlular yunandır anlamı çıkıyorsa tepkiler haklı.
devamını gör...
videoyu değil 80 kere 8 milyon kere baştan sarıp izleseler oradan o anlamı çıkaracaklar. muhalif olmak gerçekten çok zor arkadaşlar. baya bi eğilip bükülmeden trabzonlular yunandır gibi bir anlamı ben çıkaramadım. o yüzden hoşgörü gösterin bırakın ne isterlerse onu düşünsünler, hangi anlamı çıkarırlarsa onu çıkarsınlar. onların gözünde biz cahil çomarlarız.

yunan medyası ne yazdı? ------> the greek fasa fiso haberi resmi ---haberin sitesinde orjinal linki


tevfik göksu ne dedi? anlaşılsın diye tane tane anlatayım; -
imamoğlu için yunan dediler,
imamoğlu nereli
trabzonlu.
o halde yunan medyasına neden cevap vermiyor neden tepki göstermiyor."

arada ima etti falan diye söyleniyor ama yani bu biraz zorlama. adam milletvekili yani böyle trabzonlular yunanlıdır diyecek kadar cahil adam da değil. zorlamayla falan hani kaşı 33 derece aşağıya bakarken gözü de 42 derece ege taraflarına bakıyordu falan şeklinde belki sağlam sonular alınabilir.

ayrıca imamoglou bu konuda "adam yerine koymadım cevap vermedim" gibi bir cümle kullandı programda. iyi de kardeşim bunu söylemek için biraz geç kalmadın mı. insan düşünüyor yani. afedersiniz biri gelse bana yunan tohumu falan dese söverim imamoglou niye bir cevap vermedi diye.


ikinci meseleye gelelim. tevfik göksu'nun yaptığı da ayrı bir boş iş. gelsin biraz bizim sözlüğü okusun onların birbirini sevdiğini zaten cümle alem biliyor.

(bkz: yunan'ı denize döktük diye sevinip aynı zamanda çipras'ı desteklemek)
(bkz: kılıçdaroğlu yerine demirtaş gibi çipras gibi biri lazım)

(bkz: bizimkiler aleksis çipras'a hayran yunanlar ekrem imamoğlu'na hayran)
devamını gör...
klasik algı operasyonu. aynı soruyu ahmet hakan (ki kendisini hiç sevmem) ekrem imamoğlu'na "öyle bir ifadesi yok" diye ısrarla demesine rağmen imamoğlu'nun da ısrarla "var" demesi. ulan bakıyoruz. eee yok.

ben şunu beklerdim. bu ülkenin evladı olarak yunanların durumdan vazife çıkartmasına tepki göstermesini beklerdim. hani rum olmuş olmamış önemli değil. yoksa trabzon'da dolu müslüman rum var. ülkemin müthiş zenginliklerinden biri.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar