wonder woman

zorla oldurulmuş kadın kahraman. çizgi karakter. zeyna'nın atası. pazulu filan. bu hanımın posteri bir insana alınabilecek en berbat hediye. yani..
devamını gör...
kime aşık olduğunu asla anlayamayacağımız süper kahraman. hem batman'e hem de superman'e umut veriyor ama aslında batman'e aşık gibi. ama bir de catwoman var ki o da batman'den hoşlanıyor ve son batman filminde de bunu görüyoruz zaten. batman de "zaten bütün kızlar benim peşimde." deyip her ikisine de naz yapıyor.
devamını gör...
warner bros. pictures ve dc comics filmi.

ilk fragmanı yayımlandı. comic-con etkinliği sırasında gösterilen bu fragman, patty jenkins tarafından yönetilen bu filmde şahane gözüküyor. gal gadot, chris pine, connie nielsen ve robin wright gibi yıldızların da bulunacağı wonder woman, sinemalara 2 haziran 2017 tarihinde gelecek.
devamını gör...
comic-con'da yayınlanan fragmanı için şöyle buyrun:


gal gadot efsane olmuş. aksiyon sahneleri çok iyi. diğer dc filmleri gibi yapmayıp akıllı davranırlarsa sağlam iş çıkar bundan.
devamını gör...
ulan bu kadına bayılıyorum. 1.78 boy on numara fizik ama israilli siz sevmezsiniz.

fragmanı daha evvel izlemiştim. 3 tane bedava biletim var 3 kişilik alıp yatarak izlemeyi düşünüyorum.
devamını gör...
hatun kısmından süper kahraman ne kadar olur polemikleri arasında, ne derece etkili bir yapım ortaya çıkacağını göreceğiz. meselenin filmografik incelemesine alanın uzmanları odaklanadursun, görsel etkinlik ve kurgusal değişkenlik daha çok ilgilendiriyor seyirciyi tabii.
süper kahraman kadın olur da vücudu estetik, yüzü fettan, bakışları keskin olmaz mı azizim? hollywood döngüsü işte, zaten son dönemde israil kökenli şarkıcı ve oyuncu furyasına fena kapıldılar. kavruk ve zayıf fakat soğuk tiplere aşina oluyoruz ekranlarda.
süpermen-betmen kapışmasında araya giren sonra onlarla bir olup yaratığa karşı en sağlam direnişi gösteren bu harika kadın tek başına ne imiş izleyelim. inşallah filmin kendine göre bir felsefesi vardır da efekt izleyerek feda etmeyiz vaktimizi.
devamını gör...
çizgi roman tarihinde elbette birçok kadın süper-kahraman olagelmiştir. fakat güç konusunda wonder woman'ın eline su dökebilecek olan bir kahraman olduğunu sanmıyorum. superman'in gücünü nasıl ki kimse tartışamzsa, wonder woman'ın da gücünü kimse tartışmaz ve hatta bildiğim kadarıyla justice league içinde superman'i yenebilecek güce ve potansiyele sahip olan tek süper kahraman budur.

yani aslında biraz da kült hâle gelmiş olmasının da etkisiyle şu söylenebilir: bugün wonder woman söz konusu olduğunda "kadından süpe-kahraman olur mu" demek, superman söz konusu olduğunda "kırmızı donlu süper kahraman olur mu" demek gibi bir şeydir. gerçi henry cavill'in kostümünde don da yok artık. iyi ki de yok. adamı daha bir ciddiye alır olduk.
devamını gör...
umarım türkçe çevirisi "meraklı kadın" demek değildir. çünkü pek süper kahraman tiplemesine uymuyor.

gerçi kadın ile eril erk, güc'ün uyumsuzluğu da ortada.

süper kahramanlar, süper safsatalardır. izleriz, eğlenir ve geçeriz. özel bir anlam yüklemeyiz.
devamını gör...
posterlerindeki hatun bildiğin kürt kızı. kılıçla işi bitince dilililililili deyip halay çekecek gibi duruyor. gal gadot israilliymiş, bence karışık coğrafyanın kürt genlerini almış.

devamını gör...
türkiye'de milletin pek sallamadığı bir film oldu. karayip korsanları'nın beşinci filmi ile tom cruise'lu mumya filmleri daha çok tutmuşa benziyor. izlersem bi gal gadot için izlerim yani, o kadar.
devamını gör...
tarih 13 haziran 2017. hala izlemediğim film.

yalnız izlemeyi sevmiyorum, fantastik ve bilim kurgu filmlerini birlikte izlediğim arkadaşım yazlığa gitti.

ankara'da olanlar mesaj atabilir, izleyelim.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar