yetim tanımlar

2161. (Tematik)
sabır Allah'tan öfke şeytandandır sakin ol azizim.

şahısların sevk ve idare şekillerinde ki aksaklıklar ve barındırdıkları yazarların anatomileri değil derdim ,mevzu ne bir ceyda'dır ne de ahmet fatma'dır.ben , müslümanların birbirleri ile olan bu atışmalarının son bulmasından yanayım,eğer ihl sözlükte bulunan bir kardeşimiz burada bulunan bir kardeşimiz için ''yavşak'' diyebiliyorsa bu başta kendisinin sonra tüm müslümanların ayıbıdır.buna müsade edilmemelidir .ve yine kendi adıma konuşacak olursam tanımadım ve bilmediğim bir kardeşim benim için '' hiç sevmesemde '' diyerek buraya attığım yazımı sözlükte alıntılamış. elbet sevgisine muhtaç birisi değilim fakat tanımadığım birinin benim hakkımda böyle demesi çok enteresan,nefislerimizi tadmin etmeye bu kadar ihtiyaç duymamız,bunu basırmak istememiz ciddi rahatsızlıktır kanımca. ha laf açılmış iken

ihl sözlük deki kardeş; keşke bir araya gelsek te seni tanısam ve neden sevmediğini bilseydim.seni tanımıyorum ama , hatamız kusurumuz olduysa kusurumuza bakma.

benim altını çizmek istediğim kardeş kavgasına çekilmesi gereken ayar olmakla birlikte ,kimse kimsenin kucağına gidip abi ben ettim sen etme desin ,değildir. cogito ve ihl diğerlerinden farklı iki sözlük olduğu kadar kendi arasında da birbirinden farklı sözlüklerdir.

mechul x'in kişiliği veya karakteri beni ilgilendirmeyeceği gibi ilgilendirdiğini düşündüğüm konumu yönetici olmasıdır.en basitinden bir tıklama ile hakaretleri ortadan kaldırabilir ve sözlüğün bünyesinde bulunan yazarları uyarabilir.her şey format demek olmadığı gibi daha önemli olan düstur ve edep vardır,hakim olması gereken de budur.

elbet herkesin olumlu bakmasını beklemek mümkün değil , bu acizane bir teklif ama olur ama olmaz. sorun biterse hepimiz seviniriz.ihl sözlüğün yönetim anlayışını bende tasvip etmem ancak takıldığım nokta bu değil. taam mı kızdırma beni uçan tekma atarım sana hiphopotam.
devamını gör...
2162. (Tematik)
aklıma ismi lazım değil bir filmden iki replik getirmiştir, tamamen serbest çağrışım,

-sen niye konuşmuyorsun be abi, dilsiz de değilsin?
-bir zaman çok konuştum, bir faydasını göremedim, sustum, mutluyum..
devamını gör...
2163. (Tematik)
iyi niyetli bir yaklaşım ve sadece niyette kalmasını dilerim.

ihl ile cogito sözlüğün hiç bir ortak yanı kalmamıştır. bu sözlüğün sol framesinde dönen başlıklarla, ihl sözlüğün sol framesinde dönen "anal sex" türü başlıkların hiç bir ortak noktası olmadığı gibi.
devamını gör...
2165. (Tematik)
*12 kişilik yemek masasının üstünü tamamen cam bardaklarla doldurup,altlarından örtüyü çekerek hepsini kırmak istiyorum sözlük. sosyal cinnet geçirmem an meselesidir.
* itiraf ediyorum sözlük diz kapağı ve dirsek gördüğümde ısırasım geliyor. kötü bi his bu.sapık olarak algılanmak istemem ama teee böyle ekşi erik görünce yaşanılan o ağız sulanma durumu ortaya çıkıyor. *)
devamını gör...
2167. (Tematik)
sözlükte yazılanları okurken bazen sıkılıyorum. ne kadar makul ve reasonable yazarlar, aman tanrım, hiç heyecan yok.
devamını gör...
2168. (Tematik)
delici, kesici aletlere karşı herhangi bir çekincem korkum yok, iğneden hayatta kokrmam, gözüne yapmamız lazım deseler, köz kapağını sıyırır bu açıklık yeter mi derim fekat iş kalçadan iğne yaptırma mevzuuna gelince , hani tam olarak ürkmek denilemez ama, çekinceler, tereddütler, bir takım düşünceler kafamı işagal ediyor, daha fazla uzatamayacağım korkuyorum. pantolonunuzu sıyırın şöyle uzanın dedikleri an kan beynime sıçrıyor, iğneyi ellerinden alıp karınlarına saplayasım geliyor. hayır koldan yap, bacaktan yap, omuzdan yap, neden illa kalça diye diretiyorsun?
devamını gör...
2169. (Tematik)
içimde gıcık, oynak bir his sinirlerimi tırmalıyor. beni sabırlı olmam gereken yerlerde sabırsız, tavizsiz olmam gereken yerlerde aciz bırakmakla tehdit ediyor. benimle alay ediyor resmen. korkularımı, çekincelerimi büyütüp resimleştiriyor ve bir tablo şeklinde gözüme sokuyor. zihnimi ölesiye hırpalayan bu lanet duyguyu çekip sıyırmak istiyorum saklandığı yerden. tam avuçlarımla kavrayıp ümüğünü sıkacakken eriyiveriyor, kumdan taneler halinde dökülüveriyor yere. kahkahaları kulaklarımda, geberteceğim bu hissi. yakındır. biri bana nasıl sabırlı olunur öğretsin.
devamını gör...
2172. (Tematik)
vet itiraf ediyorum bir fizikçinin daha doğrusu fizikciler icin yapılan genellemenin * doğru oldugunu az cok gördüm.
daha önce bu teze katılmıyordum fakat artık böyle düsünüyorum. beyaz gömleğini 22,5 * dönme açısıyla giyerken söyllediği söz hala kulağımda.
ben doktorum . doktorluk en büyük ünvan zaten . böyle sessiz garip bi ses tonu. tamam şimdi bi kişiyle genelleme diceksin sözlük bana. fakat ben böyle düşünmüyordum kuzum zaten adamı izlerken ve dinlerken artık tüm genelleme yapanlara katıldım sadece. rene descartes ten girip düşünüyorum o halde varım derken ben size sorarımdan çıktık. 55 dakika nutuk okuduktan sonra . nutuk derken 0,6 ile kalırsınız .şu söyledir böyledir.' 0,4 ile kalırsınız. umrum olmaz' derken gayet psikopatça bakışlarıyla etrafı süzdü. 'gecen bi ögrencim geldi 7. senesi son dersi kalmıs 0,6 puanı kalmıstı gecmesine fakat kaldi.'
bize okula yeni baslamis bebe muamelesi yapıp tuhaf sözler sarfetti. kendisini uyararak sarfeettiğim cümleler tüm salona kas yaptırdı.
ve fakat tüm olanlardan sonra ders anlatmaya başlması ise paha biçilemez . sessiz konuşma tarzı ve beyaz gömleği ile tadından yenmiyordu..
evet fizikçiler kızacak ama artık uçuk olduklarını düşünüyorum. neyse genelliyorum o halde varım.şimdi sen çok mu normalsin de bunları yazdın diyen bile olabilir. ama okuyorsa.. neyse ne.
devamını gör...
2174. (Tematik)
bunca yillik fizikciyim *ama televizyonun nasil calistigina kafam basmiyor. pc'de falan data aktariminda problem yok da, fotograflari ya da ne bileyim videolari falan data'ya donusturmede yine bi error daha veriyorum.
wifi olayina hic girmeyelim lutfen, henuz graham bell'i bile anlayamamis bir bunye soz konusu.
devamını gör...
2176. (Tematik)
maça gidemedim diye resmen mutsuz oldum ya. holigan mıyım neyim, nedir yani bir maç ama oldum yani. oturacak bilmem kaç sayfa bir şeyler okuyacaktım, yok hiç de bir şey yapmadım, madem maça gidemiyorum ben de okumam işte dedim ergenler gibi. bu fenerbahe beni çok üzmeye başladı, yirmi yıllık takımımı bıraksam mı napsam. yok yok o kadar da değil, ama ona yakın.

düşündüm de editi: gidebilseydim de çok mutlu olacaktım. demek ki bu fenerbahçe beni hem mutlu ediyor hem de mutsuz. karışık bişiler bişiler.

devamını gör...
2177. (Tematik)
az önce sözlüğü açtığımda karşıma, başkalarının yanında karısını fırçalayan densiz başlığı çıktı.
"o nasıl oluyor la" dedim kendl kendime, adam şimdi diş fırçalar gibi, araba fırçalar gibi karısını mı fırçalıyor? sıkıntı bu fırçalama işini başkalarının yanında yapmasında mı?
sonra başlığın altındaki tanımları okudum, herkes saydırmış adama. "herhalde çok ayıp bir şey ama ben anlamadım" dedim.
evet sözlük jeton ancak 1 dakika düşündükten sonra düştü. evet evet aceip uykum var.
(bkz: beyin terk)
devamını gör...
2178. (Tematik)
hava kapalı bugün. yağmur yağsın dedim, çiseledi. keşke her istediğim bu hızda gerçekleşse düşündüm. sonra "hayır"ın da bir cevap olduğunu düşünüp içimi ferahlattım biraz.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar