yetim tanımlar

11761. (Tematik)
gereksiz yerlerde heyecanlanıyorum sözlük. hatta o kadar heyecanlanıyorum ki böyle karnım ağrıyo.
bugün ki heyecanımda dostumun yanına gidiyo olmam.
insan şu hayatta kaç kişiye dostum der, kaç kişi onu asla üzmez, asla da üzülmez.
bende onu çok seviyorum beni bu hayatta asla üzmeyen tek insan,kardeşim o benim...

romantik kısmı geçiyorum.

arkadaş metrobüs korkulu rüyam oldu resmen,tırsıyorum. insan pestili otobüslere alışkınım orada sıkıntı yok ama metrobüsünde bir adı var sonuçta.
ben kulaklığımı takarım gitmeye bakarım. gün ola hayr ola...
devamını gör...
11764. (Tematik)
1. bilmeden konuşmaktır, kainatın yüzüsuyu hürmetine yaratılmış olanın sahabesine dil uzatmaktır.
2. uykuda olan fitneye "gel la" demektir.
3. hassayitse, plastik bir hassayettir, içi boştur, akedemik derinlikten yoksun bir yaklaşım biçimidir.

(bkz: hariçten gazel okumak)
devamını gör...
11766. (Tematik)
olmayacak olandır.


ama, bir muhtar ya da belediye başkanı adayı belirleyelim. tanıtım açısından destek verelim. bu aday başörtülü bir muhtar adayı olsa mesela? süpper olurdu bence
devamını gör...
11767. (Tematik)
eskiden deneme, şiir vs. çalışmalarımı hep pc'de yapardım, deftere yazamazdım. şimdi pc'de bir şey yazamıyorum, önce kağıda sonra pc'ye. ov yoğğ... sanırım kağıdın ve kalemin gerçekliğine ihtiyacım var.
devamını gör...
11772. (Tematik)
üzerime ölü toprağı atılmış gibi hissediyorum. bu beni kısıtlıyor, yanlış hamleler yapmamalıyım. bu sene derslerimde başarılı olmalıyım sınavlarda başarı sağlamalıyım. ama bi halt yaptığım yok. kesinleşsin istiyorum her şey berraklaşsın önümü rahat göreyim. böyle muğlaklık bana rahat vermiyor.

bence üni son sınıf hazırlık olmalı.
devamını gör...
11773. (Tematik)
üstesinden gelemiyecekmişim gibi sözlük. kalbim acıyor aşık da değildim üstelik. ona sunabileceğim tek şey sadakatimdi, bağlılığımdı. yeterince sunabilmişim demek ki azat edilmeme rağmen kaçıp gidemiyorum önümü, yolumu bulamıyorum. en başında demiştim üstelik gücüm yok elbet bitecek bi' yola girip de tekrar eski hayatıma adapte olacak gücüm yok. ama ikna etti beni hadi ikna ettin be adam bayram günü bırakmak da ne ? böyle ikimizin de daha mutlu olacağını da biliyorum ama nasıl yaparım ben? her gün yüzüne bakıp geçirdiğimiz güzel günleri hatırlayıp hiçbir şey olmamış yaşanmamış gibi nasıl devam ederim yoluma? nefesim yetmiyor artık sözlük haksızlık bu. inandığım şeyler vardı benim de belli başlı kurallarım. tek yaptığım ona güvenmekti. bana her şeyin düşündüğümden iyi gideceğini söylemişti sevgisinin bize yeteceğini. madem yetmedi adam gibi karşıma geç de söyle dimi mesajla olacak iş mi bu. hak ettiğim bu mu cidden de ? kolaydı şimdi 5 sene daha aynı sınıfı paylaşmak aynı labları aynı hastaneyi paylaşmak. en korktuğum buydu zaten en başında.bu yüzden uzun sürmüştü beni ikna etmesi. ama her şey güzeldi be sözlük gerçekten hayatımın en güzel en kıymetli anlarını verdi verdi bana. onu da anlıyorum ne ben kolay biri oldum ne de onun hayatı. istesem de kızamıyorum ona. gücü kalmamış artık napalım. ama yediremiyorum işte sözlük en yakın arkadaşımı kaybetmiş gibiyim dostumu sırdaşımı her şeyimi. bi' sevgiliden çok daha fazlasıydı o hep. ağlayabilecek bi' omuzdu korkunca sarılacağım eldi koldu. şimdi eksik hissediyorum bi parçam kopmuş gibi. alışkanlık olmuş o bende bi' bağımlılık hatta. nasıl üstesinden gelicem onu nasıl kalbimden uzaklaştırıcam bilmiyorum. çok kötüyüm be sözlük. özel hayatımı burda ifşa edecek kadar yalnız saklandığım yerden çıkamayacak kadar korkak.
devamını gör...
11774. (Tematik)
ütü yapmaktan, çamaşır yıkamaktan, yemek pişirmekten ve ev temizlemekten bıktım arkadaş....
çok merak ediyorum kadın taifesi bu işleri yıllarca usanmadan nasıl yapıyor diye???
devamını gör...
11775. (Tematik)
tatilin bitmesine 1,5 gün kaldı ve ben işe gitmek istemiyorum istemiyorum istemiyoruuuuummmmm!..................... üni.den mezun olduktan sonraki o bekleme süreci ne güzelmiş meğer, kıymetini bilememişim.şimdi o gamsız tasasız günlerimi o kadar özlüyorum ki.. kahrolsun kapitalizm.

keşke ilk çağda yaşasaymışım sözlük, ohhh iş yok, güç yok, amir yok, memur yok, cep telefonlarıyla mobeselerle her an her yerde gözetim altında olma hissi yok, dünya tertemiz, yemyeşil, cennet....

onlar mı şanslı yoksa biz mi(!)
devamını gör...
11778. (Tematik)
2150 yazar arasında hiç ergen yok mu?

utanmayın hadi gelin. başlığı sizin için tekrar yukarı çekiyorum. hem ergen olmak sizin suçunuzda değil. siz de Allah'ın kulusunuz sonuçta. *
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar